29 haftalık gebeyim korona var diye 1 ay sonra gittim kontrole normalde 2 haftada 1 gitmem lazım plasentada kanama olup durmuş bu durum normal doğuma engel mi başına gelen normal doğum yapan anneler yardımcı olabilir mi doktora birşey sorulmuyor cevap vermiyor maalesef .