1hami Kartal Lütfi kırdarda Doğum yapan varmı yapan varsa hangi doktor memnunmuusnuz acil bilgi verir misiniz Ben randevu aldım Nilüfer erçin bilen var mı nasıldır ilgi alaka ???????
Fatovebebegi 1hami ben gitmedim ama sordum hastane refakatci almiyor tek basinasiniz bide odada baska hasta da olucakmis baska dogum yapanda bende o yuzden vazgectim insan birine ihtiyac duyuyor emzirirken ayaga kalkarken nasil tek olunur normal dogum yapsaniz guc kaybediyorsunuz sezeryani bilmedigim ixin bisey diyemem
Fatovebebegi 1hami yok direk hastaneyi aradim gebe kati bilgi verdi bide dediler ko korkmayin biz onlem aldik 😁yani yanima pandemiden dolayi kimseyi almiyorlae ama baska hasta aliyorlar ne kadar saglikli
cgelmas Fatovebebegi aynen benim halam kadın hastalıklarından oldu ameliyat hastane sistemi çok kötü dışardan içecek yiyecek yasak yanında birisi yok yemekler kötü
Fatovebebegi cgelmas gercekten mi dogum yaptin canin bisey cekti ne olcak yeme niye yicen ki ayy sikayet etmek lazim ya o daha cok sacmalikmis aciktin bisey canin cekti yicen ki sut olsun
cgelmas Fatovebebegi eniştem hiçbir şey götüremiyordu almıyorlar diye sabahtan yatış yapılmıştı bide akşama kadar bir şey yiyemedi getirmediler yemek çok değil haziran ayında oldu ameliyat