Kyyyyyyyy Merhaba arkadaşlar Benim yaklaşık iki hafta önce gebelik kesenin etrafında kan tespit edildi bu kan biraz azaldı ama ağrılarım çok oluyor alttan kanamam hiç olmadı başına bu durum gelen var mı kaç haftada geçti
EB1661 Kyyyyyyyy benimde ilk gittiğim muayeneden 14 cü haftama kadar en son ozaman gittimde kapanmış dedi doktorum yani şuan 1 gün sonra 20 hafta olcam çok şükür Rabbime kanamam herhangi bir sıkıntım olmadı sadece sol kasıkda bir ağrı var hep plasenta orda yerleşmiş tam rahmin üstüne ilerleyen haftalarda yukarı çıkar dedi başka bir sorunum yok şuan sende başlardaysan çok dikkat et yinede ben progeston kullandım 3 kutu falan o sürede alttan kanamayı durdurmada yardımcı olcak demişti
Bsraydin Çevresinde degil de yanında vardi..ya ikizdi ya da rahmnde bi sıkıntı mi vardi acaba fln demisti…yoktu bi rahatsızlığım aslnda..nyse hafif agri oluyordu aksirirken fln baya ağrıyordu. Hap kullandim 3 aydan sonra gerek kalmadı ve kayboldu