Bnm adetime 2 gün kala ovulasyon testi 2 ncı çizgi çıktı yani hamilelik varmı
Gamze1152 bende ovulasyon ile öğrendim canım adetime 3 gün vardı
Hazalperi tesekkur ederim canım
Hazalperi size testimin resmini atabilirmiyim
Gamze1152 atın
Hazalperi resmi atamadım ama gebelik var gebelik testi yaptım ikinci çizgi çıktı hamileyim
Gamze1152 gözün Aydın canım hayırlı uğurlu olsun ☺️
Hazalperi sağol canım Allah razı olsun 😊😊