Ebru0600 Kızlaaar 2’li taramada doktor %55 kız dedi ama kesin bişey söyleyemem dedi sizce sonradan cinsiyeti değişir mi ? 🤷♀️
Ebru0600 Ozdmrkbraa aynen canım içime de hep erkek doğuyor kendime kızıyorum sonra kızsa haksızlık yapıyorum gibi geliyor
Ozdmrkbraa Ebru0600 Allah gönlüne göre en hayırlısını versin kuzum ben işk hamile olduğumu öğrendiğim de içime erkek doğdu şimdi 24+1deyim oğlumuzu bekliyoruz 🐣