Benim komsum iddaa çalışıyor bir şikâyeti yok ilk doğumumu orda yaptım akif yılmazda memnun kaldım sezeryanından filan 6 sene sonra son haftalar yine humaya girmek kısmet oldu gönül ozsıpahıoglu nobetcıydı ona denk geldik oda iyi ben memnun kaldım ondanda pazartesi günü 38+1olacagız inşallah yarın arayıp konuşup sezeryanından pazartesi yapmasını söyleyecem