Eğer hamileliğinizde günde birkaç dilim baklava ya da arada bir bardak kola içiyorsanız aynı şey hiçbir farkı yok. Bir kutu elmalı gazoz vermişlerdi bana, 50gr şeker yüklemesi yapıldı ve aç karnına gitmedim. Doktor kahvaltı yapıp gel demişti. Ben çok önemli olduğunu düşünüyorum, çünkü bebekte olası komplikasyonları öngörebilme şansına sahipsiniz ve gerekirse önlem alabilirsiniz. Belki şekeriniz var ve bebek iri bir bebek, doğumda belki çocuk doktoruna ihtiyacınız olacak. Yani bunlar hep bilgi verici şeyler.