38+1 hamileyim sabah kalktim camasirimin arka kisminda bir islaklik vardi hatta o islaklik elimede geldi sonra camasirimi cikarttim yine camasirim islandi ama ben bisey gittiginide hissetmiyorum karnimin icindede baloncuklar patlar gibi oluyor sizce suyum gelmis olabilirmi emin olmadan hastaneyede gitmek istemiyorum tecrubeli olanlar ??