ilknur94acr aslında başlangıçta sancı ile gittim daha sonra sezeryane alındım. Doğumumu yaptım 1 saat yoğun bakımda yattım eşim bebekle odaya çıktı. Spinal sezeryan oldum bebeğim doğar doğmaz hemen gördüm aslında bütün çektiğin herşeyi unutuyorsun bebeğini görünce