monaroza Mrv24orn Ben hamile kalmadan öncede duştan sonra ya da uyumadan önce vücudumu nemlendirip uyurdum genelde hamile olduğumu öğrendikten sonra da yine aynı şekilde sabahları normal nemlendirmeye devam ettim akşamları da hindistan cevizi yağı kullandım 15. haftadan sonra da bio oil aldım şimdi 20. haftadayım şimdilik iyi gidiyo daha bir kilo aldım sadece ama inşallah ilerde de olmaz 🤷🏼♀️😊
Snzen Mrv24orn frei öl diye bir yağ kullanıyorum şuan yok 7. Aydayız 5. Aydan beri duştan sonra kullanıyorum akşamları da aklıma geldikçe Hindistan cevizi 🥥 yağı kullanıyorum 👍🏻
Beyaban7 Ben 3. Aydan itibaren lierac kullanmaya basladim o bitince de hindistancevizi yagi kakao yagi e vitamini karistirip kullandim. Suan 8 aylik hamileyim ve bi suru catlagim olustu. 7. Ayla birlikte karnimin alti catlamaya basladi ne yazik ki
izgi Beyaban7 merhaba kaç kiloyla başladınız kaç kilo aldınız ki çatlaklar oldu.Bende kilo aldım 6.aydayım merak ediyorum
Mrv24orn Snzen hindistan cevzi yagini cok syledilr duydum bde badem yagi bnde bunlari alip surucem henuz,catlagm olmadi ama boyle kirmzi kirmizi oluyo ya biri tirnaklriyla cirmis gbi onun olmasndan korkuyrm 😅 bnde hakiki zeytn yagi suruyrm bzn yumusasn dye
Snzen Mrv24orn şuan kaç haftalıksınız bilmiyorum ama birden büyüyor o yüzden düzenli kullanmakta fayda var ☺️
Beyaban7 izgi başlarken ben hic boyle hayal etmemistim ama zaten vucudum kilo almaya cok musait hep diyetlerle gecti omrum o yuzden kacinilmaz son oldu biraz benim icin :)
Selcankokalan 30 itibariyle göbeğimin altı çatlamaya başladı. 32 itibariyle de karnımın sağı ve solu nokta nokta başlamış belli ki oradan yol yapıp yürüyecek çatlak