ygmr_erd Kızlar dün sezeryanle doğum yaptım . Bebek 4 kg ama benden 2.800 kg gitmiş toplam😂 Benden giden su ve plesanta kan vs nerde ?😂 Ne zamana eski halime dönerim acaba ?
melindam ygmr_erd Sezeryan Sonrası Fazla Kilolar Ödem 7 Günden Sonra Geçiyor. Ben Sezeryandan 7 Gğn sorna 11 Kilo Vermiştim😂
Matilda ygmr_erd canım daha dün sezeryan olmuşsun bir sakin sende şu an ne kadar ödem falan vardır. Hele bir 2 ya da 6 ay geçsin ondan sonra kendine geliyorsun
monaroza ygmr_erd Benim kuzenim de aynı sizin gibi olmuştu sezeryan doğum yaptı bebek 3 kilodan fazlaydı ama doğumdan sonra sadece 1 kilosu gitmişti 😅 emzirirken verdi 5 6 ayda hamile kalmadan önceki kilosundan daha zayıftı 😊
civcivimmm ygmr_erd ayy yazdığını okuyunca kahkaha attım allahta seni güldürsün inşallah 🙈 bende 1 eylülde doğum yaptım hamilelikte 9 kilo aldım 3535 doğdu bebeğim 3 gün sonra tartıldığımda 4 kilo gitmişti sadece bende aynı şeyi dedim kendi kendime ama bugün 9.gün ve hamile kalmadan önceki kilomdan 1 kilo eksiğim yani 10 kilo vermişim
Lovelion Takılan serumlardan bitaraftan ödem yapıyor canım geçer merak etme ben ilk gebeliğimde 23 kilo almıştım doğumdan sonra 3 kilo gitmişti sadece ama sonraki 20 gün içinde 15 kilo gittii ve zamanla diğer kilolarda gitii
Sozipek ygmr_erd merhaba bebeğiniz hayırlı olsun benimde ilk gebeligimde doğumdan sonra 4 kilo gitmişti oğlum 4140 gram doğmuştu tam bi hafta sonra 11 kilo gitmişti ödem şişlikler hemen gitmiyor şimdi ikinci hamileliğim bakalım bunda nasıl olcak 🤗
isimsizbebek ygmr_erd hayırlı olsun . Şu an sizde ödem vardır..ben hamilelikte hiç sismedim. Sezaryandan sonra bir sistim aman Allah’ım noluyor dedim 😂 iki güne geçti zaten . Eski kiloma döndüm. Azıcık bekleyin sonu selamet olacak 😂