Bende de hiç açıklık yoktu 40+1 dim dr a suni sancı verin doğurayım artık dedim ilçeden merkeze gidiyordum doğum için beklemek istemedim saat 10 da yatışım yapıldı 13:20 de doğurdum 🥰 aşırı güzel ve kolaydı agrı eşiğim yüksek olduğu için çok fazla hissetmedim aa böyleyse iyiymiş dedim taa ki son yarım saat bir saat kalana kadar ama rabbim bir nefeslik mola verdiriyor 😊 epiduralde açıklık 5 cm olunca takılıyor ben artık dayanamıyorum takın dedim baktılar ki açıklık 8 cm artık çok geçti doğuma geçtik