Merhaba 7+4 haftalık gebeyim geçen hafta sağlık ocağındaki hemşire kan pıhtılaşmasınız yüksek sanırım dedi hemen doktoruma yazdım oda onların orada anlayabileceği birşey değil dedi ama içimin rahat etmesi amaçlı hemen dr gittim ve pıhtılaşması testi yaptırdım ama maalesef sonuçlar bugün pıhtılaşma olarak çıktı ve Dr doğuma kadar iğne kullanacaksın dedi iğnenin adı OKSAPAR kullanan yada başına gelen hakkın da bilgisi olan var mı acaba ilk gebeliğim ve çok korkuyorum bol boş dua inşallah 🤲🏻🤲🏻