Bende 8 haftalik gebeyim. Aynı durumu yaşıyorum. Özellikle bacaklarımda diz kapaklarında çok fena kaşıntı var. Kaşınan yerler kabariyo sinek ısırığı gibi kızarıklık falan da oluyo. Hamilelikte oluyomus böyle. Doktora gittiğimde soyliycem bı krem falan verir heralde çünkü çok dayanılmaz kaşıntılar