Endokrin doktorum tekrar 100 mg lık istedi dün onu da yaptırdım ne dayanılmaz bi tatmış 🙄 son 3. Saate dayanamadım afedersiniz çıkardım beni mahvetti. Ama şükürler olsun şekerim yokmuş açlık 77 1. Saat 135 2. Saat 121 3. Saat 69 çıktı doktorum ara öğünlere ve basit karbonhidratlı yiyeceklere dikkat et dedi öyle hepinize sağlıklı günler diliyorum 💕