Kyyyyyyyy Merhaba arkadaşlar Benim yaklaşık iki hafta önce gebelik kesenin etrafında kan tespit edildi bu kan biraz azaldı ama ağrılarım çok oluyor alttan kanamam hiç olmadı başına bu durum gelen var mı kaç haftada geçti
ArasMom34 Kyyyyyyyy bu durum gebeliğimin başlarında başıma gelmişti hatta alttanda kanamam olmuştu fitil kullandım 1 ay boyunca
Betegebet Kyyyyyyyy Bende 10 haftalığım canım benimde var kesenin 2 farklı yerinde. Progestan verdi doktor 1 bucuk ayı bulur gecmesi dedi. Kanama alanının büyüklüğüne göre veriyor olabilirler ama ilacı.. İlaç haricinde AGır iş yapma ve ilişki yok dedi.. Ama iş yapma hiçbişi yapmadan yatta demedi. Doktorun ne diyorsa yap
Mrvozrclk @Kyyyyyyyy benimde 5. Haftadan 14. Haftaya kadar kanama alanım vardı ve kanamam oldu sürekli progestan fitil ve proluton iğne kullandım ve 2 ay hep yattım diyebilirim.14. Haftadan sonra geçti şükür.