Hamileligimin ilk gününden 7. Aya kadar o kalça kemiğinin agrisini yasadm biraz yurusem elime supurgeyi alsam sakat olmuşum gibi bir agriydi artık böyle kaldım deyip agliyordum korkimdan aylarca evimi temizleyemedim eşim arasıra süpürdü annem arada geldi temizledi ama 3. Trimestra girdim o agrı birden bire kesildi gitti belki de zorlasaydim kalıcı olacaktı. Şimdi 31 haftaligim ve ne iş yaparsam yapayım hiç kalcam agrimiyor