Beyra0212 Kızlar bu kadar erken hafta da göğüs ucu yarası olur mu ? Sol göğsümün ucu yarıldı gibi ve beyaz bir sıvı var o yarıkta süt müdür değil midir bilmiyorum. Çokta ellemiyorum bilmediğim için. Yarın göğüs ucu kremi alacağım ama basına gelen var mı ?
Mercimeginannesi123 Beyra0212 brnimde sızlıyor ve pütür Pütür beyazlıklar var ne olduğunu anlayamıyorum
Beyra0212 Mercimeginannesi123 kaç haftalıksın sen canım. Benim bir haftadır aşırı kırmızı ve hassastı hatta kararma bile diyebilirim. Bugün dısardayken bi acı hissettim eve gelip baktığım da resmen yarık vardı 🥺
Mercimeginannesi123 Beyra0212 14.haftadayız aynen bir süredir kaşınır gibiydi hassasiyet normalde kaşıntı beyaz kabuklanma nedir bilemiyorum canım sen kaç haftalık sın
Beyra0212 Mercimeginannesi123 kuzum ben hiç kaşımadım çok korktum yara olur diye. Ona rağmen oldu 🤦🏻♀️ 16+5 haftalığım ben canım. 14 Eylül de sağlık ocağında aşım var. Olmazsa oraya gidince ebeye hemşireye danışırım dedim. Sana da Bilgi veririm insallah gerek kalmaz geçer o zamana kadar 🥺