Merhaba arkadaşlar 37+1 haftalık hamileyim bir haftadır genital bölgemde hassaslık var adım atarken yere çöküp kalkarken vs oluyor ağrıyor nedeni ne acaba bilen var mı daha doktor randevuma da çok var yürürken ağrıyor dediklerim doğuracaksın o zaman diyorlar ama bir haftadır öyle