HilalG Deletedmom417 Bende 10lu hastane çıkışı vericem bez felan koyarım yanına da daha bezi almadım 😊
fosforlukalem Deletedmom417 ben patikli alt, üst, iç zıbın, çorap, şapka ve müslin verdim. Hastane sıcaktı
Tatlisannedilekk Deletedmom417 bende 10lu hastane çıkışıyla bez vercem ebeye, yedek olarakta 5li hastane çıkışı koydum çantama
Cramel HilalG şimdi yenidoğan videolarına bakıyorum da hep hastane adı Yazan kıyafetler var bebeklerde. Onlar mı giydiriyor doğumda acaba
Deletedmom417 HilalG ben bugün bütün eksiklerimi bitirdim teyzesi😍bez bebeland ıslak mendil sleepy pişik kremi hametan aldım 😚😚😚
DenizKokusu 10lu Hastane çıkışı ve bez koydum ben . Çantaya da birsürü şey koydum ama bosuna koymuşum 1 gün kalıp çıktık 😅
HilalG Cramel O biraz da isteğe bağlı kimisi hastane den çıkarken giydiriyor ben yaptırmadım 10 lu 5 li hastahane çıkışı aldım onları koydum 10 luyu hemşireye veririm 5 li yi de üstünü değiştiririz diye 2 de zıbın koydum 😊
m_yel Cramel hastaneden çıkarken ya da fotoğraf vs çekeceksiniz o zaman verin bence, doğumdan sonra sadece siliyorlar bebeği, ilk verdiğiniz kıyafetin kirlenme ihtimali yüksek. yinede size kalmış
Busrakolas10 Bende kesesine müslin örtü, şapka, eldiven, iç zıbın, uzun kollu ince zıbın, patikli alt, 5li hastane çıkışının üstünü koydum. Fazla bile aslında ama o da olsun bu da olsun derken 😬
Svde Deletedmom417 10lu hastane çıkışı biraz fazla değil mi? Bi takım altına giydirilcek bi takım onun üstüne battaiueye sarılcak şapka takılcak eldiven bide bez. Hastane çıkışlarında daha fazla şey oluyo gerek yokki o kadar
Fxfx 10 lu hastane çıkışı götürmüştüm kızımda.. Ebe geldi içinden çıtcıtlı badı ve alt üst olanı bezi battaniyeyi VS aldı doğumhaneye götürdü..
Ozgebyr Deletedmom417 ben içine zıbın patikli alt zıbın üstüne içlik çorap tulum şapka eldiven bunları koydum altında da içinde patikli alt olması taraftariyim çünkü ekim sonu doğum olacak sadece tek katla üşür diye düşündüm bez ve 10lu takımın battaniyesini koydum bide
m_yel Deletedmom417 kızımda 5 li hastane çıkışı, zıbın ve battaniye vermiştim bu seferde öyle yaparım sanırım. kasımda nasipse doğum olacak, hastane soğuk gelirse üzerine ekstra bir şeyler daha giydiririm ama sıcaklığın yeterli olacağını düşünüyorum
Ozgebyr Deletedmom417 evet canım çünkü benim yeğenim de kışın doğdu hep öyle giydirdiler bende ondan gördüm yoksa aklıma gelmezdi tek katla üşür gibi geliyo ama bakarım üşümezse giydirmem bende
HilalG Deletedmom417 Benim de kendime depend almam lazım kızıma da bez ve ıslak mendil artık başka birşeyimiz kalmadı sayılır bizim de beklemedeyiz 😍🤭