Acemianne92 yok canım 🥰4cm açılma ve sancı ile gittim hastaneye, yatışım yapıldı doğumhaneye aldılar, suni ile desteklediler sancımı açılma 5,5 cm oldu fakat ilerlemedi epidural istedim yaptılar ama tutmadı malesef.. sancıya dayanamadım sezaryene alın beni diye yalvardım😂😂sonuç normal sancıları çektim üstüne bi de sezaryen oldum iki doğum türünü de yaşamış oldum