Ben 12.haftadayım ikili test yaptırdım kadın baya detaylı inceledi ancak cinsiyet için erken dedi belli olmaz dedi.dün de kendi doktoruma göründüm%70-80 olasılıkla kıza benziyor dedi ama sakın hazırlık yapma şimdiden dedi daha tam belli değil dedi.bence doktorlar emin olmadıkça cinsiyet tahmini yapmamalılar.