Dilara_slm Csnsu benim de aynı ve çok çok sor durumdayım sanki boynum kopuyor dayanılmaz bişey bu hiç bişey fayda etmiyor .. siz naptınız
AlparslanveAnnesi Csnsu Spinal sezaryanda agri normalmiş canım ne yaparsan yap gecmiyor 5 gunun sonunda duzeliyor. Doktorlar boyle bi yan etkisinin oldugunu soylemiyorlar nedense .,
Ozlm91 Dilara_slm gözünüzaydın ne zaman doğum yaptınız acaba? Bende bu sabah doğum yaptım ama baş ağrısı ya da boyun ağrısı yaşamadım acaba ağrı kesicilerden dolayı şimdi değilde daha sonra mı başlayacak
Csnsu Ozlm91 gecince ağrı kesıciler baslıo hemsire bol yuruyus su dedi ayaklarım falan sıstı cok hayalimden daha kotuydu sezeryanım
Dilara_slm Ozlm91 ben doğum yaptım akşamına başlamıştı heralde ağrı kesicilerin etkisi geçtikçe oldu bilemiyorum ama bunu yaşamayan daha çoğunluk
Ozlm91 Dilara_slm çok geçmiş olsun bende başağrısı yaşamadım nescafe içtim 3 bardak kadar belki ondan dolayı olmamış olabilir ama nescafe de çok zararlıymış espresso ya da Türk kahvesi ağrılar için daha iyiymiş
Csnsu Ozlm91 teşekkürler canım benim anestezici belden sprinali 10 kez falan vurduğu için mahvetti beni şiştim cok ayklarım davul gıbı oldu boynum tutuldu
Csnsu AlparslanveAnnesi acil alındım sezeryana zaten de kötü olcağnı bekliyodum bu kdr değil sürekli masaj yapıolar yürüyorum kütük gibi ayaklarım boyun tutulması ayrı 3 kz sezeryan yapanları tebrık ediyorum yani