Edabrkikra Kelebekkkk hareketlendi canimm şükur cikolata yedim cikolatada cok oynamiyo sut peynir yogurt yedigimde cok oynuyo fark ettimde peynir yedim hemen kipirdadi
SevDin Edabrkikra 28 haftalık canım daha var iznime ben çalışabildiğim kadar çalışıp iznimi Doğumdan sonra kullanmak istiyor çocuğum ne kadar vakit geçirsem benim için o kadar iyi çünkü tekrar işe dönücem
Edabrkikra SevDin tabi en iyisini sen bilirsin rabbim.saglikla kucagina almayi nasip etsin insllah canimm hastaliginda insllah bian önce gecer de cok kotü olmazsin 😍
SevDin Edabrkikra amin canım benim cümlemizin inşallah inşallah hemen iyileşirim çok teşekkür ederim sevgiyle kal ♥♥🌸🌸