Merhaba hamiş anneler 35.haftamdayım artık sonlara doğru yaklaştık 🙏🙏😍 heyecan sarıyor içimizi ama her güzel şeylerin de bir zorluğu var elbet 😒 ara ara kabızlık yaşıyorum yediklerime çokta dikkat eden birisiyim sanırım bebek büyüdükçe ve aldığımız ilaçlardan olsa gerek… kendimce çözümler bulmaya çalışıyorum ama son 1 haftadır wc ye çıktığımda normalden biraz daha fazla ıkınıyorum geçen günkü kontrolümüzde doktor bebeğin başı aşağıda 40 i beklemeyebilir dedi bunun üzerine de kabız olunca her ikinmamda bebekte çıkacak sanıyorum psikolojik olarak etkiliyor bu beni ıkınınca bebek Karnım da taş gibi oluyor zarar verir mi acaba ıkınmak bebeğe ?beni bu zarar verir düşüncesi bazen wcden rahatlamadan çıkmama sebep oluyor.. su nu da soylıyım ac den sonra bebek karnında tekrar yumuşuyor ve oynamaya başlıyor.. biraz uzun oldu kusura bakmayın