Mavininannesiseyda Merhaba anneler İstanbul’da oturup Kadın Doğum uzmanı Eray Balcana giden var mı? Yaman tıp merkezindeymiş ? Ve hem çok pahalı olmayan hem de Avrupa yakasında doktor önerisinde bulunabilecek bir anne ?
Ozge0634 Mavininannesiseyda Eray hocayı bende İnstagram dam takip ediyorum çok iyi bi doktormuş herkes öyle söylüyor özellikle de kesisiz normal Doğum yaptırması ve gerekli olmadıkça sezeryana almadığını söylüyorlar Doğum fiyatları çok uygun ama hastane olmaması kafamı karıştırıyor sadece
Nondefined Mavininannesiseyda yaman cerrahi tıp merkezi’ne çok defa başka nedenlerden gitmiştim ancak Eray Bey’e hiç gitmedim. Diğer doktorları oldukça ilgiliydi özellikle acile gittiğimizde çok iyi ilgilenirlerdi. Eski evime çok yakındı büyük bir hastane gibi tam teşekküllü değildir belki ancak Güneşli de merkezi bir konumda yakınında hastaneler var bir sıkıntı olacağını sanmıyorum.
Mevaninannesi21 Mavininannesiseyda bende çok duydum bu doktoru uygun da baya. Ama kayınvalidem erkek doktor olur mu ki falan deyince gitmedim 😕
Mervenur_kcbs Mavininannesiseyda bennnnnn gidiiyoruuummm çokkkk memnunummmm arkadaşıma tavsiye ettim oda oraya gitti hatta doğum yaptı bile arkadaşım
Mavininannesiseyda Ozge0634 aynen ben kendime doktor belirlemedim henüz bu doktor aslında evime de uzak. Aslında vital hastanesi var bize yakın iyi bi doktor var ama eşimi almıyormuş o yğzden ona da gitmek istemiyorum 🤷♀️
Aada Valla ben de insragramdan takip ediyorum çok iyi bir doktora benziyor. Ama sanki şey yazmışlardı. Doktor çok iyi ama hastane çok kötü diye
Ozge0634 Aada zaten tıp merkezinde Doğum yapmak çok mantıklı gelmiyor bana sonuçta Doğumda herşey gelişebilir bi hastaneye gidene kadar masada kalınır Allah korusun
Mavininannesiseyda Mevaninannesi21 erkek kadın hiç fark etmez bence önemli olan kendini güvende hissetmen benim de ilk hamileliğim ama sıcak davranabilecek bi doktor arayışındayım
Mevaninannesi21 Mavininannesiseyda tabiki öyle canım bi denemek istiyorum bende ama hastane olmayışı benim de kafama takılıyor
Mavininannesiseyda Mervenur_kcbs çok kararsız kaldım gerçekten içinize siniyor yani kapıda çok bekleme olayı oluyor my? İçrri girince gğzel ilgileniyor mu?
Kizimveoglumm Mervenur_kcbs canımm merhaba eray hocaya gidiyorsun galiba dogum yaptın mı bilmiyorum ama yaptıysan nasıl geçti süreç bilgi verebilirmisin nasıl biri 😊
Aylinemre Kızlar benim ablam temmuzda doğum yaptı doktoru Eray beydi başından beri ve cok ilgili tüm süreci takip etti biz memnun kaldık tavsiye ederim
Mervenur_kcbs Mavininannesiseyda kapıda çok beklemiyorsun genelde çok yoğun bir hastane değil zaten valla çok çok memnun kaldık biz arkadaşımla çok ilgili bir doktor
Semragklp Mavininannesiseyda benim gittiğim günlerde genelde doğum ve yoğunluk oluyor 🤦🏼♀️Biraz bekliyorum evet ama içeri girince herşey unutuluyor doktor o kadar ilgili ki anlatamam her muayenesinde renkli bakıyor bebeğe ultrason fotoğrafı veriyor sormak istediğin merak ettiğin bişey varmı diye de mutlaka ekliyor muayene sonunda .hatta ilk cinsiyeti öğrendiğimde eşimi görüntülü arayıp haberi kendisi vermişti 😊muayenesi 80 TL sigortalı iseniz zaten sekreteri nazoya istediğiniz saatte ulaşıp herşeyi sorabiliyorsınuz sıkılmadan anında cevap veriyor çok tatlı dilli biri inanın 1 defa giderseniz pişman olmazsınız 🌸
Mavininannesiseyda Mervenur_kcbs ciddi misin daha geçen hafta sordum 80 di. Aman iyi ki bi Demet le münakaşa yaptılar
Semragklp Mervenur_kcbs ciddimisiniz ben 20 gün önce gittiğimde 80 TL ödedim muayenesine değişti mi Ki acaba 🙄 Normal doğum ve sezeryan ücretlerine zam geldi onu biliyorum da
Semragklp Mavininannesiseyda merhaba canım ben hamileliğimin başında keşfettim Eray hocayı şuan 33 haftadayız ve hala onun kontorolü altındayız nasip olursa doğumu da Eray hoca yaptıracak 🌸kesinlikle uygun muayene ücreti doğum ücreti vs çoğu hastaneye göre temiz sakin .