Ebru2403 Haftada lekelenmem olmuştu progestan kullandım lekelenmem kesildi 2 hafta falan oldu kesildi simdi 12 +1 oldum 5 saatlik bir yolculuk yapsam sıkıntı olurmu benim gibi olanlariniz varmi
Unlukacar Ebru2403 canım doktoruna neden danışmıyorsun burada birinde sorun olmadı diye sizde olmayacak anlamına gelmiyor sizi en iyi doktorunuz değerlendirir
Balsevgi Ebru2403 benim gebeliğim de sıkıntı yoktu 30.haftada ist Antalya arası seyahat ettim kendi arabamız la genelde arka koltukta yatıp uyudum ve 2 saatte bir mola verip yürüdüm
Aslihan16 Ebru2403 canım bende de lekelenme olmuştu lekelenmem geçtikten sonra İstanbul’dan Marmaris’e gittim 8 saat Allah’a şükür hiçbişe olmadı molalarda yürümeyi ihmal etme
Aslihan16 Ebru2403 tam 10+3 de gittim 8. Haftamda kanamam durmuştu tamamen öyle hatırlıyorum ama tatilden önceki gün doktoruma muayene olup gittim