Sozdere 5+5 haftalık gebeyim 5+2 de sadece kese vardı 5+4 de bebeği gördük ama henüz kalp atışı yoktu. 6+3de randevum var inşallah duyarız 😌 hafif kanamam olmuştu progestan başladık bakalım
Sahrammm Sozdere bende 5+6da gittim bebişi gördük ama kalp atışı için pazartesi günü çağırdı randevum aldım taö 7+2 olacaz doktorum ellerimi falan görmek istiyorum mutlaka gel dedi kalbinin güçlü atışını sağlıklı duyarız dedi yayladan inecem o yüzden😍
Hayalim- Bende daha öğreneli iki gün oldu tam 4haftalıktı 3 hafta sonra falan gidicem hastaneye kalp atışını duymaya 😍
Sozdere Emne123 İnşallah duyarsınız bugün duyduk ve tarifi olmayan bir ses dünyanın en güzel şarkısı gibi 🤭
Sozdere Sahrammm dünyanın en güzel şarkısına hazır olmalısın çok çok değişik bir duygu 🤭 şükür Biz bugün duyduk
Sahrammm Sozdere maalesef kalp atışı duyamadık şu an yok dedi yolk kesesi 13mm olduğu için 😔 cuma günü tekrar gidicem duyarız inşallah 😔
Sozdere Sozdere Sahrammm duyarsın daha merak etme biraz daha zamanı var demekki😌 hiç kötü düşünme yeter
Sozdere Burcu3506 evet çok şükür kahverengi pembe gibiydi progestan kullanıyorum ama hekimim yerleşme lekesi olabilir dedi herşey yolunda dedi bakalımmm