Tugceince Üç aylık dönemde baş ağrısı bitmişti ağrımıyor artık dedimmmm ama 2 gündür üst üste yine başladı . Parol dışında ne iyi gelir ? 23 haftalğz bu arada
Irmakk Irmakk ben genelde agrım falan olunca şurup içiyorum parolun yada iburaumin hapdan daha iyi diyo bizim koca karılar😂