Herkese merhaba ikinci gebeliğim ilki sağlıklı doğan bir oğlum var geçen hafta test yaptım pozitif çıktı bugün doktora gittim keseyi görmek için fakat doktor kesenin dağınık olduğunu ve haftaya kadar düşük yapmazsan gel dedi moralim çok bozuldu böyle olupta sağlıklı doğum yapan varmı acaba kime sorduysam ya düşük olmuş yada kürtaj ☹️