Aymelt 40. Haftamda kontrolüm vardı gittim sabaha kadar ama hareket hissetmedim de oğlumun doktor kordon dolanmış dedi illa normal olsun dersen çok dikkat etmen lazım günlük gel en ufak bisi olursa dedi böyle konuşurken bana dönüp riske atmayalım içinde kötü bi his var dedi ( bu arada doktorum da ailecek görüştüğümüz birisi yani ) bnde o zaman ne yapalım dedim sezeryan dedi ne zaman dedim hemen şimdi yatış yapalım dedim yatisim i yaptık tahlil falan sonra sezeryana girdim ameliyat hanede doktorum iyiki beklememişiz 2 kere dolanmış ölebilirdi dedi o yüzden canım hiçbirşeyi riske atma dikkat et en ufak bir şeyde git gerekirse de sezeryan ol hiçbirşey evlâtlarımızdan değerli değil.