Merhaba Arkadaşlar geçen hafta 4 haftalık hamiş olduğumu öğrendim kese görünmedi ama testler çift çizgi ve bugün kan verdim hc. 9037 çıktı fakat ağrılar çok ve az kanama var sizce kimyasalmıdır doktor öyle bişiler dedi yrn bakacak yine. Aynı korkuyu yaşayan varmı