Benim de hiç ilaç kullanma alışkanlığım yok ama yediğim gıdalardan yeteri kadar alamayacağımı düşündüğüm için doktorumun verdiği her ilacı gebelik başından beri düzenli kullanıyorum. Demir, d vitamini damlası, multivitamin ve balık yağı hapı kullanıyorum