Senactn0402 DaisyMom çok üzüldüm doğurduktan sonra kaybetmenin acısını Allah yaşatmasın çok zor zamanlar geçirmişsiniz 24
DaisyMom Senactn0402 oyle gercekten cok zor.Ama insAllah evladimi kucagima alinca hersey bir nebzede olsa gececek.InsAllah sizde 🤲
cansukoc Senactn0402 32+6 haftalığız kızçemle. Doktorum doğumumu 1 kasım olarak söyledi bakalm ne olcak kız erken gelir derler ama aslı var mıdır bilmem😍