Kubravci canım Bende şu an covid’ten dolayı evdeyim 7. Günüm bugün 37 haftalık hamileyim. Aynı belirtilerim vardı gece hiç uyuyamamıştım ertesi gün inanılmaz vücut ağrım vardı öylece gittik pozitif cıktı.. bebeğe bir zararı olmuyor genel anlamda.. ciğerlere inerse yatırıyorlar, ben 1 gün yattım ertesi gün ciğerlerim temiz çıkınca eve yolladılar olabildiğince sıcak şeyler tüketmeye çalışıyorum sende bi gidip görün hemen