Burculicee canım önce hayırlı olsun 😍 ben yaşadığım bir durum üzerinden nacizane tavsiyede bulunacağım. Ben 7 haftalıkken öğrendim ve ilk kan tahlilinde demir oranım sınırın üzerindeydi. Şimdi ise 13 haftanın ortasındayım normal seviyede ve hiç düşmedi. Demir oranı çok önemli. Kalsiyumun hiç düşmesin. Günde en az 1 yumurta yemelisin. Tatlı ihtiyacın olduğunda muz yiyebilirsin. Bana doktor hiç vitamin mineral vermedi, ayrıca bebeğimin şimdiden gobusu olduğunu ve gelisiminin önden gittiğini söyledi 😂😂 sadece haftada 2 yada 3 gün tam tahilli buğday ekmeği yiyorum, avuç içi kadar. Hiç kilo da almadım. Içinde demir olan bir gıda tüketiyorsan asla kalsiyumlu gıda da tüketme, demir alımını düşürür, hatta örneğin baklagil yada kırmızı etteki demirin barsaklarindan emilimini limon artıracaktır ama yoğurt yemen yada ayran içmem demirin vücuduna alınmamasına neden olacaktır.
Çok uzattıysam kusura bakma 😁