ozlem-_-15 Merhaba kızlarr.. 13 haftalık gebeliğim var doktor plasentanın rahim ağzının bi kısmını kapattığını Ve önceki sezeryan dikiş yerinin üzerinde söyledi yukarı çıkabilirmiş. Bu şekilde olup düzelenler var mı aranızda 😞
Bebek-geliyor ozlem-_-15 merhaba 13+5 de ani kanama ile doktora gittiğimde plasentanın önde olduğunu ve rahim ağzında kısalık olduğunu öğrendim. Şuan 17. Haftadayım 25. Haftaya kadar plasentanın yukarı çıkması %80-90 oranında dedi. Bende yukarı çıksın diye bekliyorum o yüzden ayağınızın altına yastık koyup bolca dinlenerek ve çok su içmeye çalışın.
Halimehacin ozlem-_-15 morelini bozma canım 28.inci haftada aynısını söylemişlerdi plesanta bebeğin önünde rahim ağzına yakın diye 32. De Bi daha gittim durum duzelmisti bebek ters dönmüştü
Gulsahkyc ozlem-_-15 Yukarıya çıkmasa bile ağır işlerden kaçınman gerekiyor bir de bu durum sezaryen durumudur zaten anladığım kadarıyla ilk doğumunuz sezaryenle olmuş bu doğumda sezaryen olacak demektir sadece ağır işler yapmayın . Benimde şu an aşağıda bakalım ilerde ki haftalarda ne olacak
ozlem-_-15 Gulsahkyc evet sezeryan fakat plasentanın aşağıda olmasında kanama gibi risklerde var erken doğum gibi ondan korktum
Fatmaaa_ ozlem-_-15 canim bana soyledi doktorum boyle olursa normal dogum yapamazsin dedi 2 gun sonra detayliya gittim doktora sordum 30 haftalarda yukari cikar dedi yqni cogunlukla oyle oluyomus gercekteb yukari cikti ve bebegim ters bile donmus 🙈 icini ferah tut duzelir insallqh
Saadettrmn ozlem-_-15 kanaman yoksa korkma , benimde tam kapatmıyordu kısmı bir kapatmaydı 32 haftada gittiğimde yukarı cıktığını söyledi doktorum , ama yine sezeryan olmam gerektiğini söyledi.Yani tek durum normal doğum yapamayabilirsin.