Sb123 Hanımlar kan ilacı kullananlar sabah aç karnına mı içiyorsunuz ben bu sabah başladım ve mahvetti beni hamileliğim boyunca hiç kusmadım ama bu ilacı içince çok kötü oldum 😭
Med Sb123 sabah ac karna içiyorum ilk 3 ay içinde iseniz bulantı ondan olabilir. Şuan bende bulantı yapmıyor 7 aylığım
Nesliyazmazz Sb123 benim normalde hiç bulantım yoktu. Gyno ferro sanol kan ilacını aç karna içtim bir sabah. Bütün gün mide ağrısı ve kusmaktan mahvoldum. Doktora yazdım. Yemekten 1-2 saat sonra al o zaman dedi. 6 aydır öyle yapıyorum.
Kup Sb123 bende çok yaşıyordum bu sorunu gece uyku arasında içip uyuyunca hem etkilenmiyorsunuz hem de sabah ki o kusmanın etkisi sürmüyor gün boyu
Sb123 Med 15 haftalığız bugüne kadar hiç bulantım olmadı çok güzel geçti ilk kez oldu sanırım ilaçtan oda
Nesliyazmazz Nesliyazmazz 6 aydır öyle yapıyorum ve rahatsız etmiyor. Doktorunuza danışın isterseniz, bu şekil kullanmanızı uygun bulursa böyle kullanının
Cansucasalin Bende gyno Ferro sanol kullanıyorum bugün aç karna içtim 2 Saat sonra yemek yedim mide bulantısı falan olmadı bende hiç 🤔
Aslihan16 Sb123 selam ben sideferin ağızda toz halinde dökülen kan ilacını içiyorum emilimi basit olduğu için istediğin zaman içiliyor ve mide bulandırmıyor doktorunuza sorun derim
Sb123 irva bende öyle deneyeceğim belki sabah mide boş olduğu için böyle olmuştur akşam en azından bişeyler var inşallah böyle işe yarar 🙏🏻
Edsn Sb123 sakın sabah aç karnına içme aylardır kullanıyorum ben bu ilacı sadece bir kez sabah boş mideyle içtim gün boyu ateş,ter bastı kustum ishal oldum ölüyordum bildiğin yemekten 1 saat sonra iç kendini mahvetme