Selbal Bebeğimizin cinsiyetini öğrendik. Bu sefer de isim telaşı başladı :). Bizim gibi pek çok ebeveyn vardır eminim. Farklı güzel isim biliyorsanız yazar mısınız?
Ela_85 Selbal benim oğlum olsaydı ‘Korkut Ata’ koyacaktım. Oğuz Türklerinin bilinen en eski destansı hikayelerinin anlatıcısı. Anadolu için çok önemli bir eser. Ama benim kızım oluyor☺️size tavsiye ederim.