aynur_dgn Kızlar 30 haftalık hamileyim 4 gündür çok sancım var yürüyemez hale geliyorum bazen normal mi doktora gitmelimiyim
zynp131820 aynur_dgn bence bi gidin nst çektirin erken doğum olabilir açılmaniz olabilir görünmenizde bir doktora fayda var bence
Ayyse34 aynur_dgn merhaba Bu sancı nasıl bişey tarif edermisin iz bende 28 haftaya girdim benimde kasıklarıma agrı oluyor ama sanırım bebek yer değiştiriyor baskı uyguluyor sürekli ondan mı sancı mı bilemedim 3 gündür böyleyim bende
aynur_dgn zynp131820 pazartesi doktora gitmiştim herşey yolunda dedi pazartesi gece başladı sancılar yarına kadar geçmezse sabah giderm umarım herşey yolundadr
Asi123 34 haftalıgız bendede aynı 3 gündür ama dogum sancısı degil yalancı sancı belimden kasıklarıma vuruyor bazen hiç yürüyemiyorum