Kizar yarin beta hcg kac oldugunu oyrenicem .birde sol gogusumde ufak bi kitle var ve aciyor gebelik oldugu icin hepten goğuslerim şiş bi yandanda o kist olan taraf aciyo yarin doktor bakicak Ama korkuyorum kotu bisey olur diye. 2 3 aydi olustu kimyasal gebelikten sonra adet zamanimda buyur adet den sonra kuculurdu suan goguslerim siştikce zaten aciyor cok hassas o kist olan bolgede aciyor korkuyorum kizlar kotu bisey cikar diye 😔😔
Kızlar benim icin dua edermisiniz yarin kotu bisey cikmasin Allahin izniyle kurak okuyaniniz varsa aranizda 1 ayetel kursi bi sure fark etmez okuyup bana dua ederseniz cok mutlu olurum korkuyorum kotu bir hal olur diye Rabbim korusun hepimizi Rabbim tum dualarinizi kabul etsin