Peri44 Kızlar 38+ 2 haftalık olduk bugün kontrolüm vardı üniversite Hastanesinde doktorum suyum çok fazla olduğu için 39+0 yani haftaya Salı günü gel Doğumu başlatalım dedi bende kendi sancım ile gitmek istiyorum kafam çok karıştı