Bugün doktor kontrolümüz vardı. Bir kaç gündür ağrım var ama önemsemedim acıkcası. 4 aylıkken yaşamıştım bu sorunu şuan 26 haftalık oldum yine ultrasonda ağrı gördü doktorum. 2 adet endol fitil biri bugün biri yarın kontrole gitmeden önce atılacak. Daha önce yaşayan oldu mu? Ultrasonda görünen Ağrı’dan çocuk bile görünmüyor neredeyse