Merhaba hanımlar. Ben şubat ayında sağlıksız gebelik sebebiyle kürtaj oldum. Bir heyecanla bebeğimin kalp sesini duymaya gittiğimizde doktorum bana kalp sesi yok gelişmemiş kürtaj olacaksın sözleriyle karşı karşıya kaldım . 2ay korun sonra hamile olabilirsin ilk kayıpta neden aramıyoruz dedi. 3ay sonra ben tekrar hamile kaldım fakat 5haftalıkken düşük yaşadım . Patoloji sonucumda dış gebelik olduğu yazıyordu. 1ay sonra bütün testleri yaptırdım eşimle birlikte genetik testi, pıhtılaşma testi, smear testi, kan idrar hepsi temiz hiç bişeye rastlanmadı. 5ay oldu şuan düşünüyoruz ama yine aynı şeyleri yaşamaktan çok korkuyoruz eşimle. Doktorum hamile kalır kalmaz aspirin kan sulandırıcı iğnelere başlayacağz dedi her ihtimale karşı. İnsanın kafası karışıyor bişey olsa önlem alacağız ama herşey temiz olunca neden olmuyor diye kendimi sorguluyorum .İçinizde herşeyi temiz çıkıp düşüklerden kayıplardan sonra sağlıklı gebelik geçiren var mı ne gibi önlemler aldınız . Allah herkesin kucağını doldursun inşallah kimseyi evlatsız bırakmasın Allah isteyen herkese nasip etsin şimdiden yorumlariniz için teşekkür ederim