Dün 15+2 de hastaneye kontrole gittik .bu pipisi olabilir erkek olabilir dedi.sizce yanılma payı nedir .15 haftada bunu dediyse büyük ihtimal erkek midir ,ben tabiki sağlıklı olsun isterim ama kız olmasını da isterdim .Allah neyi nasip ettiyse o olsun .Değişme olasılığı nedir acaba kesin ne zaman belli olur ?