Mihri canım geçmiş olsun. Sütün geldiyse ve bebeğe sütünü veriyorlarsa, sütünü düzenli sağ. Bebeğin hasta olduğu için sütün de ona göre üretiliyor yani bebeğin ihtiyacına göre.
Eğer sütünü verdirmiyorlarsa yine sağ saklama koşullarına uygun olarak buz dolabına koy. Bebeğin çıktıktan sonra bir defa meme verirsen bir defa o sütünü ver. İlk süt çok önemli. Bağışıklığını güçlendiriyor bebeğin. Sütünü sağmazsan gögüste süt bekler ve yeni süt üretimi git gide azalır. Çok stres yapma bebişini görmeye git, gittiğindede konuş onunla senin onun yanında olduğunu bilsin çabuk iyileşsin😘🤗🤗