Benovse_mamedova2020 Kızlar çocuğum bu gün 35.2 hafalik amma USM Buray öncəsində 35 demişdi simdi 39 gösteriyor doktorlar saskin bu ayın 27sinə kimi zaman berirledi sezeryan için amma çocuk çabuk gelmeyi dusunuyo galiba😂😂😂@Benovse24
1994ozg Benovse_mamedova2020 benimde öyleydi ama normal doğum yaptım iri ve 39 hafta görünmesine rağmen canım direkt sezaryen mi dedi sana