Bende pendikte oturuyorum daha 4 aylık hamileyim ama şimdiden hangi hastenede doğum yapmam gerektiğini bilmiyorum kontrollere yakacığa gidiyorum doktorum çok iyi ama doğumu özelde yapmak istiyorum çünkü aşırı korkuyorum isteğe bağlı sezaryene alıyormu bu hastane acaba 🤷🏻♀️