Sera34 ben Çekmeköy tarafında oturuyorum etrafımda giden ve gittiklerine pişman olan çok kişi var eğer devlet hastanesi istiyorsanız İlhan varank hastanesini tavsiye edebilirim doğum hane bölümünde çalışan arkadaşım var ciddi anlamda tittiz temiz olduklarını söyledi doktorları doğum konusunda çok iyiymiş ve teyzem ve yengem orda doğum yaptı çok memnunlar