busra1708 Kızlar merhabalar. Cihanpol hastanesinde doğum yapan var mı aranızda? Ya da yakınınızda yapan var mı? Memnun kalmışlar mı, kaldınız mı? Ebeler falan nasıl acaba?
forever23 busra1708 benim arkadaşım doğum yaptı gayet memnun zaten Mardin’de başka bir yer yok doğum yapacak el mecbur yani
busra1708 forever23 evet ben de el mahkum o hastaneye gidiyorum, kötünün iyisi diye. Peki normal doğum mu yaptı arkadaşınız? Genelde sezaryene yönlendiriyorlar gibi bi algı var o hastane için